4+5

Resan har startat!
Eller, resan startade förra året, då vi bestämde att vi ville skaffa Dig, ett syskon till Hedda.

För 9 dagar sen, den 20/1-13 fick vi se på ett digitalt test att jag va gravid, vilken LYCKA! Jag kan inte beskriva känslan. En berusande känsla så kroppen skakar och adrenalinet pumpar på max!
Jag va själv hemma, storasyster och pappa var hos våra vänner. Jag bestämde mig för att slå in testet som en paket och lät storasyster och pappa öppna när de kom hem.
Vi satt alla tre på golvet när testet föll ur sitt papper och din pappa frågade tyst med tårar i ögonen "är det sant..?"
Lyckan fullständig! Gruppkram och mys, ett så välkommet besked.
Tom Hedda pratar om "bebisen i mammas mage". Först var hon bensäker på att du är en pojke, och du ska dessutom heta pojke enligt henne ;)
Men nu säger hon flicka. Vi får se. Om ca 11 veckor. Vilket som är välkommet, bara du stannar och mår bra!

Vi älskar dig lill* plutten.



Kommentarer
sandra

Sååå underbart hjärtat ♥

2013-01-30 @ 12:58:31
URL: http://sandraschyllert.blogg.se
Linda

Åhh vilken underbar nyhet :) vad glad jag e för er skull ❤

2013-01-30 @ 18:59:44
Emelie

Ååååh stort grattis!!
Kram

2013-01-31 @ 10:13:36
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se
sofia wastegren

ååå ! jag får tårar i ögonen jag med! vet ju hur det e att kämpa!!! så glad för er! och roligt om man kan följa här lite :) kommer denna bloggen vara öppen?? Kramar i massor!

2013-01-31 @ 10:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0