Slut..

Mensen är kommen, 3 dagar för tidigt. Hellre det än att gå och undra..

Over and out



Kommentarer
Anonym

Jag är ledsen för er skull, hoppades att ni skulle få lite medvind för en gång skull.

Hoppas dock istället att ni får en skön sommar trots detta och att ni kan slappna av lite innan hösten.

Kram Annika

2013-05-25 @ 22:50:25
Fia

Det är verkligen tråkigt att läsa att det inte tog sig, jag hoppades så hårt för er skull! Nu hoppas jag att ni får en bra sommar, men mycket kärlek och kanske en och annan öl?? Kramar

2013-05-26 @ 10:43:34
URL: http://www.finafiias.blogg.se
Linda J

Men mööööööööög då... :( Stor kram!

2013-05-26 @ 21:51:40
Tessa

Stor kram till er <3!

2013-05-27 @ 07:07:45
URL: http://avaritia.blogg.se
Linda H

Livet e så orättvist :((

Jag hoppas verkligen det fungerar nästa gång ❤

Tänker på er. Kram

2013-05-28 @ 21:31:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0