These lovely injections

Måttligt trött på behandlingen nu.. Dag 35 med sprutor och förhoppningsvis är en äggblåsa på g! Senaste mätningen visade en blåsa på 13 mm på vänster sida.. Pleeeese! Väx till dig och va the one! Med jämna mellanrum växer de till sig och kolar vippen, hoppas denna håller sig på banan och fredagens undersökning visar en tillväxt. AMEN!!

Jag har haft några bra dagar nu och det tuffa är då endast att inte köra på så mkt som huvudet vill.
Jag påminner mig själv om balansen, hitta rätt. Jag gör det en dag.

Mot helgen har vi mycket fint att se fram emot! Längtar!!!



Kommentarer
mia

Jadu dessa jädra injektioner, beredningar och byte av kanyler hit o dit, men förhoppningsvis leder de till något gott och sen slipper du injektioner av just den anledningen :)

2013-05-09 @ 23:00:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0