Ska det räcka?

Efter all feber och sjukdom sista tiden hoppas vi det håller på att vända nu. 
Febern är borta men hostan består. Det får man räkna med. Tycker bara så synd om vår lilla stjärna och hostar lungorna ur sig. 

Idag är det måndag, Hedda är på dagis och Foffo är tillbaka på jobbet. Jag har äntligen kunnat starta dagen med lite träning. Jag har varit så ivrig att få träna ryggen nu så den förhoppningsvis blir bättre. Det blev promenad, balansplatta och övningar med bollen. 
Snälla kropp- ge mig inte en bestraffning nu för jag rört mig idag!! 
Natten har kantats av en hostig tjej och ett ömt ben som oroat. Rör jag nacken strålar det hela vägen ner i foten. Tankar om operation svävar där.. Jag vill inte. Orkar jag? MÅSTE jag? Vilken op ska jag välja? 

Meeen en ännu mer tankar går till min kommande födelsedag!!! Inte en aning om vad som väntar. Foffo går runt o smyger och säger att han får lyckorus av tanken på det vi ska göra!?! Nyfiiikeeen och längtar!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0