Nyfiken på vad ME/cfs är?

Här kommer en bra sida som visar det övergripande med ME/cfs som jag lider av.

Just i detta nu bloggar jag från en madrass på golvet hos våra vänner.
Ja, igår körde vi till Småland för en härlig midsommarhelg. Med för lite vila, spänningar, bilåkande etc ligger jag nu..sen igårkväll. Springer på toa och är jättedålig i magen, spannen är bredvid mig, hjärtat klappar som om jag ska lägga av vilken sekund som helst, yrsel, oro.. Varför ska man behöva lida när man gör ngt roligt?

http://www.gotahalsan.se/sv/myalgisk-encefalomyelit/

Önskar er en härlig midsommarafton!!!



Kommentarer
maria

Hur går det med allt? Kraaaam

2013-07-07 @ 23:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0