0,7 kg

En vecka har gått och vågen visade -0,7 kg imorse. Självklart känner jag "inte mer?!" Men påminner mig själv om mina förutsättningar. Då är jag nöjd igen, nöjd att det iaf pekar neråt och inte uppåt.

I fredags hade jag och Hedda tjejkväll. Började med att åka till kiosken direkt efter dagis och köpte glass. Där satt hon o njöt "taaack mamma!" Gullunge!
Sen åkte vi hem och fyllde hennes lilla pool, lek o plask. Till kvällsmat blev det korv och makaroner på terassen, som picknick direkt på golvet. Hon fick läsk, så lycka! Efter bad, saga och sång somnade hon som en stock.
Själv tog jag ett glas vitt och sjönk ner i soffan. Foffo va o grillade med jobbet.

Lördagen va tung. Hedda vaknade 3:30 och ville gå upp. Efter en timmes försök att somna om gick hon o jag ner. Sen e jag Sabbad resten av dan..

Igår va vi på dop! Fina Walle fick sitt namn. God mat och trevliga människor. Synd att jag mår som jag gör. På vägen hem sa Foffo "du behöver inte säga ngt, jag ser hur du mår.."
Jag lyckas visa upp min pigga sida så jag tror ingen märkte. Väl hemma somnade jag som en stock och va väck resten av dan... Gjorde pannkakor med Hedda som hon önskade. Gi-variant. Då kunde jag med mumsa! :)

Dags att vila, ryggen säger det..



Kommentarer
Marie

1 kg i veckan säger dom ska vara en "lagom" nivå för viktnedgång och för att sen lyckas behålla den nya vikten oxå; det får inte gå för snabbt! Kämpa på!

2013-06-03 @ 13:05:45
Fia

det var ju jättebra resultat! Det gäller som du skrev att du kommer ihåg vad som gäller för dig och inte jämföra dig med någon annan, du är Anna och du är unik! kramar!

2013-06-04 @ 08:41:23
URL: http://www.finafiias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0