Tankarna värmer!

Ni är många som tänker på mig/oss, det värmer oss otroligt!!

Hedda har varit hemma hela veckan med-håll i er- fyra nya kindtänder och allt vad det innebär, feber, snooor för tre till, ont i örat, ögoninflamation, värk i lederna så hon grät hela nätterna, ont i halsen. Tror jag fick med allt?
I tisdags fick jag mitt så ons och tors har Foudil vabbat, jag e ju trots allt 100% sjukskriven. Tur mamma hjälpte mig i tisdags och idag.
Jag fick feber, ont i halsen och hosta. Har ff allt utom feber, ligger strax under 38 men innan dess kallas det ju inte feber.
Idag=migrän.. Inget hjälper. Lite bättre nu ikväll tack o lov.

Vid den här tiden, för fyra månader sedan visste vi att jag va gravid. 10 dar efter ägglossning och 12 efter ägglossningssprutan.
Nu...negativa test. Och jag känner min kropp. Det har inte tagit sig.
Jag tänkte vänta skriva om det i bloggen tills mensen kom men vet att många av er ivrigt vill veta också.
Det är ju inte kört än men som sagt, i flera år har vi gjort detta, och jag vet.. Och jag är besviken, tom.. Vill så gärna, men det går inte.
Vi hade sex och inseminering EXAKT som sist, med samma antal timmar i mellan, samma dagar. Men det är såklart inte avgörande. Det handlar mest om att gripa efter halmstrå, testa allt för att man ska veta att man gjort allt man kan själv.

Sist pratade vi om ivf. Har ett försök kvar med inseminering, i oktober...tänk, OKTOBER? Jag vill inte längta till hösten, jag vill ha sommar med allt vi ska göra och njuta av.
I vilket fall, de har samarbete med en klinik som är "billig", då kostar det ca 17000. Mmm, det va ju billigt.. Men billigare än 30000 som vi fick veta först.
Inte tänka på det nu.. Nu inväntar jag mens. Deppar några dagar, tar sen nya tag och njuter av VÅR fina sommar!

Tack igen för ert stöd!

Ps. Kom gärna och hälsa på imorgon på näsby if's loppis. Jag står och säljer, en del jag sytt! Hoppas bara migränen släpper.. Ds



Kommentarer
Linda J

Tråkigt Anna... som sagt, jag hoppas ju att det inte är kört, men förstår om du "vet" och känner på dig att det är så, tyvärr stämmer det säkert i så fall. Lider med er, och hoppas ändå att det inte är kört! Kram!

2013-05-24 @ 20:33:52
mia

Fast du känner det och fast jag själv vet , när man vet att det inte tagit, så önskar jag ändå att det blir ett plus om några dagar. Kram

2013-05-25 @ 09:43:40
Lin

Det gör mig så ont att läsa om hur ni kämpar och om hur trassligt du har det med din hälsa.
Jag har det precis likadant och kämpar både med att bli gravid och med att orka mig igenom dagarna...
Vissa dagar vill jag inget hellre än att bli gravid, andra dagar kan jag till och med känna att det är skönt att inte vara gravid "just nu".
Ja du förstår säkert vad jag menar.
Jag håller mina tummar "stenhårt" för att ni ska bli 4:a.
Hoppas, hoppas.
Kramar... och ge inte upp, er tur är inom kort.
<3

2013-05-26 @ 02:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0