Vad är det frågan om?

Testet togs.
Fick inget svar men skulle ringa senare.
Besökte en alldeles nykläckt Walle och hans fina mamma på BB <3
Ringer för svar- svaret har inte kommit.
Sover en stund..
Ringer igen, svaret har kommit!!
Värdet har SJUNKIT?!?!?!?! Vad är det frågan om? Har tvillingen gett upp nu också? Kan det ha sjunkit för att en dog eller har båda dött?
Kan det sjunka en gnutta och allt är bra? Jäkla skit också.. Jag som ville veta för att få ro i helgen men så blir det inte. Vill att det ska bli måndag ännu mer nu.

Varför kan vi inte få veta, få ro? Jag vill ha ro. Jag vill gå åt ena hållet, eller det andra. Inte stå still.

Orkar inte skriva mer.. Hoppet glider ifrån mig..igen



Kommentarer
Gabriella

Hoppas, hoppas hoppas att det finns ett underbart mirakel i din mage som växer och gror. Ett hjärta som snart får liv och tickar med jämna slag och tittar ut till hösten. Jag hoppas...

2013-02-22 @ 21:06:04
Annika

Vi håller tummar och tår för att det lilla pyret ligger där inne och mår bra!!!
Kram

2013-02-23 @ 08:11:36
sofia w

fy vad jobbigt att kastas så mellan hopp och förtvivlan! förstår att du vill få ro åt ena eller andra hållet, man vill ju veta vad man ska ställa in sig på, om man ska vara glad eller sörja. Hoppas på positiva besked på måndag! <3<3<3 Stor Kram!

2013-02-23 @ 12:18:44
mia

Fyfan rent ut sagt vilken känslomässig tortyr. Tog de ett nytt HCG till på måndag eller? Hoppas att det lilla livet hänger kvar

2013-02-23 @ 12:57:16
Tessa

Heeej igen!! Jag har försökt läsa din gamla blogg, men tappade bort inloggningsuppgifterna och tiden har bara gått sen. Tack så mycket för gratulationerna :) Ser nu när jag bläddrat igenom lite bland inläggen att ni verkligen går igenom en tuff resa nu, vilka kämpar ni är! Ska ta mig mer tid bu och läsa igenom mer ordentligt vad som hänt på senaste tiden. STOR KRAM!

2013-02-23 @ 18:14:53
URL: http://avaritia.blogg.se
cilla

Styrkekramar till dig och familjen! Hoppas på ett positivt besked på måndag. Kram

2013-02-23 @ 18:34:24
URL: http://jagcilla.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0