Snart

Imorgon är det fredag och ett Hcg test ska göras. Egentligen ska jag inte få svaret förän på måndag men funderar på om jag kan köra en "snälla-låt-mig-få-ro-i-helgen-övertalning" och få svaret imorgon istället.
Sköterskorna får ju inte ge ut svaret men en läkare kan bara titta ut i väntrummet och säga "ökat" eller "minskat"!! Pleeease!?!

Mått illa idag och känt mig tröttare än vanligt. Blev glad när jag mådde illa och ringde glatt upp Foffo för att dela med mig. Måste låta helknäppt "älskling, jag mår illa!!! Jaaaa!!!" :)

Hedda har varit en känslig flicka ikväll. Känns som både hon och jag behövde bli ompysslade. Nu är hon nattad och Foffo undrade om jag vill ha massage!! Det tackar jag aldrig nej till. Han serverade mig en kopp hett te på soffan innan, älskar när min man kan läsa av mig vad jag behöver.



Kommentarer
Linda J

Håller tummarna för att du kan fjäska till dig ett svar!!! Hur svårt kan det vara att bara berätta det liksom! Håller tummarna! :)

2013-02-21 @ 22:03:44
Malin

Kram från Abrahamsberg❤

2013-02-22 @ 09:36:17
sofia w

så spännande! jag håller tummarna för er!!! :)))) <3 vad bra att du hittat en så fin man Anna! det förtjänar du! <3 trevlig helg! Kram Fia

2013-02-22 @ 10:49:31
Therese

Åh håller tummarna för att du får ett svar idag!

Kram

2013-02-22 @ 11:40:30
URL: http://husochtradgard.blogspot.com
Emelie S

Hoppas hoppas;)

2013-02-22 @ 12:48:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0