Skönt med svar

Vi har gått i ovissheten för länge nu och med dagens läkarbesök hade vi inställningen att bara vi får ett svar så vi kan ta det från det och gå vidare.

Långt vul som visade att de båda stannat upp. 💛💚
Ledsamt och sorgligt. Värdena hade sjunkit och gjorde det hela mer definitivt.
Gick upp en trappa och anmälde mig på dagoperationen och fick tid och info om morgondagens skrapning.
Foffo och Hedda var med hela tiden och väntan för dem va påfrestande och jobbig. Foffo som lika ivrig som jag ville veta hur det låg till fick vänta en timme utanför dörren med en otålig dotter och sen vidare till dagoperationen. Jag har svårt att återberätta och drar i korta drag vad läkaren sagt. Tycker inte om att berätta med publik.. Stackars Foffo.

Det smärtar oss men vi känner oss ändå lättade att vi nu fått veta och tagit ett beslut.
Vi har bestämt att så fort jag slutat blöda ta oss vår speciella dag-kväll som vi ibland gör på vårt speciella vis.
Hämta nya krafter och rå om varandra.

Tack igen för alla tankar, mail, sms, samtal och inlägg!!!! Kram



Kommentarer
Anna

SKickar dig en jätte stor kram, förstår helt hur ni känner då jag var med om samma sak för några år sedan....

Kram till er

2013-02-25 @ 19:48:10
mia

Stor kram. Nu får ni samla kraft till nya försök i er egen takt

2013-02-25 @ 20:11:43
Amanda

Jag förstår att det varit jobbigt i denna berg och delbanna :/ Skönt om varandra och njut av er fina dotter. STYRKEKRAM!

Moa

Det är med tårar i ögonen jag läser! Så ledsen för er skull, så jävla helvetes jävla orättvist!!!

2013-02-25 @ 23:04:40
Linda J

<3 Stor kram till er!

2013-02-26 @ 08:18:52
sandra

Kramar vännen ♥

2013-02-26 @ 08:59:57
URL: http://sandraschyllert.blogg.se
sofia w

Tur att ni har varandra <3 kramar o styrka till dig Anna <3

2013-02-26 @ 21:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0