Jag kunde inte...

...låta bli!!

När man redan fått ett barn vet man mer vad som lär behövas. Hedda har tre myssaker- en snutte (även kallad skabbräven, va en kaninfilt som bara ser slut ut just nu) det andra är nallen som är jättesöt, en snutte med ett nallehuvud på. Sist men absolut inte minst- BAPPEN! Nappen som nu gör att vi befarar att Hedda kommer va den första 2 åringen med tandställning.
Men i vilket fall som helst, har man då en snutte som har en napphållare behöver man ju bara hålla reda på EN sak. Hoppas nu bebbe gillar den, annars ska jag sova med den!

Ja jag kunde inte motstå! Skulle det inte gå vägen är det en hjärtlig present!



Kommentarer
ViLängtar

Så fin. Vart hittade du den?

Svar: På Apoteket vid CSK
heddaellerhugo.blogg.se

2013-02-04 @ 18:35:41
URL: http://vilangtar.blogg.se
Linda

Åhh va söt :)

2013-02-05 @ 11:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0