Imorgon..

Imorgon är det dags att titta på lillfisen i magen!! <3 som jag längtat!!
Kan behövas ngt positivt nu när dagarna (veckorna) känns grötiga och tuffa.

Ligger redan i sängen sen 19:30. Ont i kroppen. Känslig för ljud och ljus. Yr och känns som kroppen får stötar i mellanåt, en biverkning av tabletterna. Måste hitta mitt sätt. Tar jag för få tabletter blir det kaos, tar jag för många blir jag skakig och hyper. Äter jag för lite mår jag mer illa, äter jag för mkt mår jag mer illa.

Önskar och ber en bön till Gud att det inte stannar så länge, att det blir som med Hedda!

Snart hoppas jag på att få bjuda på lite roligare inlägg, varit neggig på sistone.



Kommentarer
sandra

Usch vännen, man får vara neggi faktiskt! Blir barnmorskan för mig oxå imorgon känns det som..å det är sista besöket..tänker på dig kram

2013-02-11 @ 21:28:11
URL: http://sandraschyllert.blogg.se
sofia wastegren

ÅÅÅ vad spännande! får man se bilder?? en liten liten tröst e att det blir inte lika overkligt att man e gravid när man mår illa, man känner ju rätt tydligt att man är det ;) jag känner ingenting änsålänge så man undrar ju nästan: är där något därinne?? ;) men det är det ju såklart! man får lita på sin kropp :) Jag tror INTE du kommer må illa så länge, iallafall inte så länge som typ halva eller hela graviditeten som många skrev på din f-book, de flesta mår faktiskt inte illa mer än några veckor ( och det räcker gott o väl :) ) Man får faktiskt vara neggo när man mår så illa, alla som inte förstår det kan ju prova ha maginfluensa i sisådär 3 veckor o se hur kaxiga de skulle vara efter det! <3 stor kram <3

2013-02-12 @ 21:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0