Utvecklingssamtal

Idag va det första utvecklingssamtalet för Hedda. Jätte spännande och vi gick därifrån nöjda och stolta över vår lilla tjej! :)

Halv elva va det mätning av äggblåsor. Det va en kamp idag. Har mått skit hela dan. Troligtvis eftersom vi roat oss i helgen med att umgås med vänner. Alltså inget roande i att dricka alkohol och stanna ute halva natten, nej.. Men det behövs inte för mig. Jag får ändå smällen bakefter..

På skakiga ben åkte jag till Kk. Låg där och höll på att spy av undersökningen, det svartnade för ögonen och jag försöker i mitt inre att göra det så lätt jag kan. Andas, tyngden nedåt, härliga visioner i mitt inre. Stäng det onda ute.
Skakiga ben bär mig därifrån men jag får stanna längs en vägg och pausa. Vidare ut i bilen, pausa. Kör hem, sover..

När jag vaknar efter två timmar vill jag helst sova vidare, men lillkickan ska hämtas och jag längtar efter henne! Åter igen svartnar det för ögonen vid hämtning, Anna stäng det ute och visa inte att du mår så dåligt.
Hedda får mig att vända om, skrattar och myser. Hon ger mig kraft!! Unge va jag älskar henne!!!

Ikväll har jag tagit det så lugnt jag kan. Inte ens sy tillät jag mig själv. Vila vila vila.

Jag ska inte bestämma nånting på ett tag nu. Jag väntar tills dagen är här och möjligtvis DÅ hittar jag på ngt. Måste hämta mig själv.

Ny mätning av ägg på fredag! Be back!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0