Rätt sida om snön

Första mars är förbi och jag känner att mars är den första månaden man ens kan hoppas på lite mer vårklimat och sol. Folk har tjatat om våren sen nyårsdag tycker jag, vet inte folk att vintern är hela februari också?
 
Jag kan dock hålla med om att nu när solen tittat fram har jag verkligen mått snäppet bättre. Kroppen spritter till och man har lust till mer i livet. T.o.m jag har varit ute och visat snuvan ;)
 
Veckan har faktiskt varit över förväntan och det är så skönt. Jag njuter i fulla drag av att må såhär bra.
Nätterna kantas fortfarande av mensvärk men jag känner knappt ngt på dagarna. Jag är rädd att det ska bli komplikationer efter skrapningen. Känns så typiskt om det skulle hända och jag orkar verkligen inte det också.
 
Igår kom svärfar på besök, han är på genomresa på väg till turkiet. Alltid vid denna tiden tittar han hit och stannar ett par dar. Hedda tycker det är roligt! Ja vi också men det är ju mest för henne som han vill komma hit.
 
Vi har inget speciellt planerat denna helgen. Jag vill baka lite gott bröd, inget mer. Sy vill jag också, får se vad energin räcker till.
 
Ha en go helg på er vänner!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0