Bara att vänta..

Igår var jag och träffade mina bästa vänner över en frukost, ligan har utökats av en styck Walle!
Han är så välkommen!
Varje gång jag träffar dem vill jag bara träffa dem mer. Jag är så lyckligt lottad som har dem!
 
<3
 
På eftermiddagen igår var vi inne på KK och mätte äggblåsor.
Förra stimuleringen hade vi det så enkelt, det krävdes 10 sprutor och äggblåsan var klar.
Nu är vi inne på 15 sprutor med ökad dos och äggblåsorna är bara halvvägs.. suck.
Läkaren är dock optimistisk och säger att det kommer ett ägg, men det kan krävas upp till 30 sprutor.
Bara att vänta...
Att jag har ont är inte konstigt. Jag har ca 30 äggblåsor i varje äggstock, så en äggstock som normalt är 2,5 cm är nu 5-6cm. Ganska mycket förstorad, och större ska det ju bli.
Det ömmar och krampar.. men klart vi tar det också. Får vi en bebis till är allt värt det!
Även om det för stunden känns piss.
Nästa mätning på måndag.
 
Min pacing går sådär. Jag tycker det är svårt att skatta mitt mående och jag glömmer att skriva upp när jag startade med vissa saker för att sen glömma skriva upp när jag avslutade det.
Jag har haft några bra dagar nu, det är så skönt. Jag försöker verkligen lyssna på mig själv.
Smärtan i huvudet, axlar, nacke, händer, ben och fötter kommer och går. Men så länge jag känner mig klar i huvudet och slipper "flummigheten" njuter jag.
Idag blir det mycket vila. Lilla Miss vaknade 04:00 och kunde inte somna om så hon och jag har legat på soffan sen 4:30.. snaaark...


Kommentarer
sandra

Tack för igår sötis, säger detsamma så glad att jag har er. Håller mina tummar för allt puss

2013-04-24 @ 19:39:08
URL: http://sandraschyllert.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heddassyskon.blogg.se

Januari 2013 blev jag gravid efter lång hormonbehandling och allt vad det innebär, vilken lycka -enäggstvillingar!! Lyckan va kort, började blöda samma dag som vi fick skåda hjärtat slå. Med två veckors mellanrum försvann de, en efter en. Efter skrapning och bearbetning är vi nu igång igen - mot ett syskon till vår Hedda!

RSS 2.0